به گزارش روابط عمومی دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل، نشست اعضای شوراهای صنفی اساتید 7 دانشگاه بزرگ استان مازندران (دانشگاه مازندران؛ دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل؛ دانشگاه تخصصی فناوریهای نوین آمل؛ دانشگاه علوم پزشکی مازندران؛ دانشگاه علوم کشاورزی ساری؛ دانشگاه علوم پزشکی بابل و دانشگاه علم و فناوری بهشهر) با استاندار مازندران، در سالن جلسات استانداری برگزار شد.
دکتر مهدی یونسیرستمی استاندار مازندران در این جلسه با تأکید بر نقش دانشگاهها در حل مسائل استان، تصریح کردند: «دانشگاه ها محور حل مسائل و پیشرفت استان هستند و اساتید با نگاه کارشناسی، بازوی علمی ما در مسیر توسعه بوده و باید ارتباط نظاممند میان دانشگاه و دستگاههای اجرایی بیش از پیش تقویت شود.»
در این نشست، دکتر مجتبی خسروی و دکتر محمدرضا پژوهی، نمایندگان دانشگاه تخصصی فناوریهای نوین آمل، به بیان دیدگاهها و پیشنهادات خود پرداختند. دکتر خسروی با اشاره به این نکته که پیشرفت هر جامعه در گرو ارزشگذاری به جایگاه علم و دانش است، بر ضرورت توجه به معیشت و رفاه اساتید بهعنوان زیربنای ارتقای علمی کشور تأکید کرد.
نمایندگان تشکلهای صنفی، مسئلهی ترمیم حقوق اساتید را اولویت اصلی دانسته و از استاندار خواستار پیگیری ویژهی آن با رئیسجمهور محترم شدند.
استاندار مازندران ضمن استماع دقیق نظرات اساتید و با اعلام قول مساعد، از نگارش نامه به رئیسجمهور و پیگیری حضوری این موضوع در دیدار پیشرو خبر داد و بر استمرار جلسات مشترک برای رفع سایر مسائل صنفی و رفاهی تأکید کرد.
روابط عمومی دانشگاه